torsdag 26 november 2009

Snart är det fredag!!

Wunderbar! Känner mig nästan lite duktig som snart har jobbat en hel vecka! Tur att jag vande mig tidigare att gå upp mitt i natten, annars hade det blivit en jävligt jobbig omställning. Bara igår som jag var så sjukt trött på tåget in. Satt typ o sov o kände hur hela värden gick i slow motion o snurrade runt. Men när jag väl kom fram vart det faktiskt bättre!

Suttit helt själv idag oxå, var väl visserligen inte meningen. Men min handledare är sjuk o min backup handledare skulle ut o handla present till en mammaledig kollega som ska komma o visa bebbe. Så då hade jag liksom inget val, men det gick bra. Chefen tyckte jag lät så proffsig, haha såklart, kopplar bara på min telefoniströst!

O nu fick jag en kelsjuk Micro på mig..!

Inga kommentarer: