onsdag 25 november 2009

Jobbet..

Har nu vart 2 dagar på jobbet.. Mycket information att ta in.. Vissa saker är rätt enkla, en del lite mer förvirrande.. Men ska skriva ner det steg för steg så jag kan plugga in det..
Fruktansvärt trött är jag.. igår vaknade jag kl 4 på natten och kunde inte somna om, trots det gick dagen ok ändå. Men idag, fy faaaan va trött jag är.. orkade knappt öppna ögonen.. vi gick väl dock och la oss lite för sent igår.. men men.. snart har halva veckan gått, längtar till helgen nåt oerhört!
Jobbar 9-18 idag och resten av veckan, blivit lite hipp som happ tider nu första veckan, men det är ok, skulle gärna börja tidigare dock, vaknar ju ändå när älsklingen går upp så då vore det skönt att få komma hem lite tidigare. Kl 7 är väl iofs lite för tidigt att börja, då måste jag ju åka innan älsklingen och då blir det ju tokigt.. Men 8 är inge kul att börja, då är det så sjukt mycket folk på tåget.. =/ Knepigt det där..

Alla är iaf trevliga, utom en snubbe då som går mig seriöst på nerverna.. Men men, om bara en person är jobbig får man väl vara nöjd! :)

Ruggigt snorig idag.. Det bara rinner i näsan, typ som den där reklamen där gubben sitter dränkt i näsdukar.. Synd att jag inte kan ta nässpray, det kanske hade funkat. Men då friteras min hjärna och det är inget jag har lust med just nu.. Men kan inte sitta på jobbet och snora hela dan, får hoppas att det e morron snuva, inte lika ont i halsen idag iaf, det är skönt. Hade ju vart så himla typiskt om man hade blivit sjuk första veckan, kanske inte jättepopulärt..!

Scheman för december borde komma ut snart.. får se hur mycket man ska försöka jobba.. får väl iofs se hur det går när jag börjar ta egna samtal.. Igår delade vi på det så hon pratade och jag skrev in på datorn, idag ska jag ha en annan handledare som är lite mindre snabb och bättre på att lära ut.. så får se om jag ska göra hela samtalet själv..

Aja, får göra mig klar nu. . Vill bara soooova!!!! kanske ska försöka börja göra som Malin, sova hela resan, visserligen har hon längre tid på pendeln så hon kan ju ta en riktig powernap, jag är mest orolig för att jag kommer sova förbi stationen.. så kanske inte nån bra idé..

Saknar mina missar oxå.. Svårt att hinna med o gosa med alla.. Nu ligger Gaston i mitt knä och tycker inte alls att jag ska skriva eller flytta på mig..!

Inga kommentarer: