fredag 27 november 2009

Blog on the go..

Eller on the train snarare! Idag var en riktigt trött morron igen.. Tänkte att det blir lättare att hålla mig vaken om jag skriver..

Möttes på stationen av underbar sliperslukt eller bromslukt, som alltid gör mig sjukt illamående, whoopie. Tåget i tid, försenat åt andra hållet..

Fick litet näsblod i morse, visserligen lite provocerat då jag snöt mig, men ändå ingen höjdare, dags att börja ta det lugnt och passa mig så det inte blir som nere i skåne.. Har fixat schemat för resten av året nu iaf, blev nog riktigt bra.. Lagom sådär! Skönt jobb det här där man kan välja o vraka bland tiderna! :)

En trevlig dude bredvid mig nu oxå, ramlade in på huddinge station o slängde sin stora feta ryggsäck på mig när han satte sig ner och nu sitter han och drygar sig över byggjobbare som inte fixar väggar rätt.

Inga kommentarer: