lördag 25 april 2009

Underbar vårdag!

Idag har vi varit ute på waxholm, tänkte att man måste ju passa på att va ute, jag har ju en tendens att oftast inte ens märka när det e smällhett ute för att ja sitter o ugglar inomhus. Men den här dagen tajmade vi perfekt! :)

Började dagen galet tidigt för att va en lördag, kvart i tio var vi på tåget, fast vi råkade ta ett tåg för tidigt (kan ha varit mitt fel ;P) , så vi hamnade före Johnny o Malin, men efter det flöt allt på. Visserligen fick vi inga sittplatser ute i solen på båten.. Men underbar sol fick vi så det räckte till o blev över när vi väl kom fram. Åt lunch på en kanonbra italiensk restaurang, jag åt pasta med kycklingfilé, mozzarella och färsk spenat. Hur gott som helst! Bästa pastan jag har ätit ute tror jag, annars brukar man ju rätt ofta få överkokt pasta eller nåt annat mindre bra. Sen blev det yoghurtglass, mmm! Har saknat den sen Carolina jobbade på 7-11 o vi åt den där hela tiden!

Och nu är man sådär lagom gosigt trött efter att ha spenderat en hel dag promenerandes i solskenet! Så vila ett tag, fixa middag när vi orkar resa på oss och sen kommer Johnny o Malin tillbaka för lite ölande! :)

Inga kommentarer: