tisdag 21 april 2009

Jag blir tokig..

Hur svårt ska det vara att få min journal hitskickad?? var första gången på vårdcentralen här för en månad sen och har sen dess skrivit på två rekvisitioner för att få hit mina journaler.. Men de har inte kommit fram för posten till min gamla vårdcentral har ingen eftersändning utan returneras.. *suck* Hur svårt kan det va för en vårdcentral som flyttar att ta me sig adressen ett tag så att folk kan få tag på dem.. Tydligen jättesvårt.. Och inte kunde ja ringa till den vårdcentralen som tog över heller och be de skicka över allting, för de trodde inte på mig när jag sa att flempan ville ha mina journaler.. Ungefär som jag skulle be de skicka mina journaler till tjottahejti bara för att det e kul att vem som helst får tag på min medicinska historia..

Så nu måste ja vänta på att bli uppringd och jag e trött och hungrig.. Gaah!!

Inga kommentarer: