tisdag 17 februari 2009

Superscore!

Vilket jävla flyt man har!! :)
Idag när jag kom ut från sjukgymnasten hade jag ett missat samtal.. När jag kom hem kollade jag upp det och såg att det tillhörde en målargubbe.. Och när jag ringde upp honom sa han att han kunde börja med vår lägenhet direkt imorron.. så han skulle åka över och lämna grejerna där nu eftersom ingen bor där än! Sååå jävla skönt!! Allt kring lägenheten har gått så himla bra den här gången!! Ja menar, de tror att vi ska behöva vänta flera månader på garage, och vi får ett på en gång.. och de trodde vi skulle behöva vänta åtminstone en månad på att få tapetserat.. men nu får vi det klart innan vi flyttar in! Perfekt att slippa behöva flytta ihop alla möbler sen när vi väl har flyttat in allt! Om vi nu bara kunde bli av med lägenheten tidigare vore allt perfekt! Men vi får väl egentligen vara nöjda med det vi har fått fixat än så länge!

Vi har bytt bromsar på Mazdan oxå.. lr Johnny och Per gjorde det medan jag o Malin åkte runt o fulade oss lite! :) Så nu funkar den igen.. så får lilla blixten en chans att vila sig lite.. drivknutarna mår ju inte riktigt bra..

Blev lite mycket den här veckan bara.. ska iväg och röntga händerna och fötterna imorron, och sen åker älsklingen till tyskland tors-fre, typiskt, såhär precis när vi ska flytta.. men vi har ju packat det mesta ändå så det borde inte vara nåt problem för mig att få ihop det sista. Sen ska jag och prova ut custom-made skoinlägg så jag kan komma igång ordentligt med promenaderna igen.. och så ska jag åka och besiktiga mazdan på torsdag.. Så mycket blir det.. Men det e ju ingen överraskning, så fort nånting viktigt händer cloggar det ihop med massa annat samtidigt..! tss..

Men jag har kommit en bit med stresshanteringen och avspänningen iaf.. det känns himla skönt!! Så förhoppningsvis blir jag inte lika utslagen som vid förra flytten..

Nu ska jag åka o handla middag..!

Inga kommentarer: