fredag 14 november 2008

universums största bandage...

opererade bort min ganglion igår.. trodde aldrig att det skulle bli en så stor affär av det.. fick duscha o tvätta håret med kemikalier som är giftiga för nervsystemet, det kändes ju tryggt.. not.. luktade fasansfullt, men som tur var så luktade inte jag så när jag var klar..


Åkte med sjukhusbussen eftersom jsg av nån anledning fick göra det i katrineholm, det tog 1 timme o 40 min.. helt galet, åkte världens omväg via malmköping o flen.. och så kom jag fram 1 timme för tidigt.. men fick byta om direkt när jag kom fram.. till supersexiga sjukhuskläder, en blå rock, läskiga unisex trosor/kalsonger och mystiska strumpor.. sen fick jag en säng att ligga o vänta i.. bra mycket skönare än att sitta i väntrummet på obekväma stolar.. låg sen där i en evighet, kom väl igenom halva min bok ungefär..! personalen va helt underbara! en riktigt bra upplevelse.. fulltankad med olika lugnande oxå för att undvika ännu en panikattack, det va skönt!


nu är det jobbigt att skriva med en hand, så som avslutning en bild på hela härligheten..! haha

2 kommentarer:

Anonym sa...

Javisst är man härligt sexig i deras kläder =P Men var glad att du fick åka till K-holm, har testat på både E-tuna o K-holms op och tycker dom i lillstan är mycket trevligare och mer omtänksamma än här i stress-staden =P
Krya på dig!

Anonym sa...

hahahahahaha. men jag älskar dig, men det var ett sjukt roligt bandage!