söndag 26 oktober 2008

Oj oj

Jag har varit ute en timme idag också! :) På en söndag. Igår blev det faktiskt ingenting, dels för att jag hade rätt så ont i musklerna på framsidan av vaderna, smalbenet typ.. vet inte vad muskeln där kallas.. Och så möblerade vi om i vardagsrummet, och åkte och fixade högtalarstativ till älsklingens nya surroundhögtalare, eller rättare sagt bakhögtalare och en center, de andra två hade vi ju sen tidigare. Och såklart när vi hade möblerat färdigt och katterna hade inspekterat och godkänt så räckte inte sladdarna vi hade, så det var bara att ge sig ut på sladdjakt.. och dessutom var de vi hade för tjocka så de fick inte plats i stativbenen.. så när vi hade skaffat nya tunna sladdar kunde vi äntligen få upp vårt surroundljud! :) Då var det alldeles för sent att gå ut, man vill ju inte gärna knalla runt i årbyskogen när det är mörkt med tanke på alla galningar som är därute.. För ett tag sen var det ju några som hade kört bil och krashat omkring och haft sig.. Och så tyckte jag att jag förtjänade en dags vila. Så jag ska nog lägga in lördag som standardvilodag framöver..!

Men idag som sagt så var jag igång igen, helt otroligt, trodde helgerna skulle vara värst, då finns det ju så mycke annat roligt att göra med älsklingen. Men efter frukost så packade jag mig ut medan älsklingen stannade hemma och tittade på mythbusters..

Och nu tycker Gaston att jag inte alls ska skriva nåt mer så då e det nog bäst att sluta innan han lyckas radera allt fpör mig.. och självklart var Spirou tvungen att hjälpa till också.. så tack för mig..! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på dig

Fan va bra gjort av dig att komma ut o gå...hoppas det fortsätter att gå bra med promenaderna...
Bara ta en dag i taget...själv ska jag också försöka komma igång, kan ju behövas innan magen blir för stor ;)

Ha det bra och sköt om dig kramar Sandra E