fredag 16 mars 2007

Sjukskriven

Så då var man det.. Jätteskönt att slippa ha pressen hängandes över mig att jag måste skaffa jobb på en gång. För jag orkar verkligen inte.. Vill bara dra täcket över huvudet och gömma mig.. Och nu får jag det.. Helt underbart att slippa all ångest och oro.. Men nu väntar ju beslutet från försäkringskassan.. vet inte om jag kommer få nån ersättning eftersom jag inte har haft nåt fast jobb typ.. så det finns inte mycke till lön att grunda det på.. så det e ju lite jobbigt, har iaf letat rätt på alla gamla deklarationer och sånt de ville ha idag.. så får man väl skicka in det jag har o sen hoppas på det bästa..

Nu i helgen blir det ett quickstop i Sthlm oxå, Manu fyller år.. första gången på jag vet inte hur länge som jag träffar de.. Ska bli trevligt.. och ännu trevligare att Per följer med! Men nu var det jättejobbigt att skriva här för tangenterna e supersega, vet inte om det e batterierna i mitt tangentbord som håller på att dö lr om det e sidan. Var lite buggigt när jag skulle logga in så jag skyller på det! Mest för att jag har inte några batterier hemma om tangentbordet dör, hehe! :) Inte alltid bra med trådlöst!

Enough!

Inga kommentarer: