tisdag 20 mars 2007

bedömningssamtal

var jag på igår, för att se om jag får kbt för min huvudvärk, och lite annat.. sjukt tidigt var jag tvungen att gå upp, det va lite jobbigt eftersom jag e så galet trött nuförtiden.. men jag kom iväg iaf.. var tidig tom.. tantan ja fick träffa va helt ok.. hon ställde frågor och ja babblade på bäst ja kunde.. tyvärr e ju de flesta minnen av hur det va när det började bortblåsta.. Jag kommer egentligen inte ihåg nånting av hur det startade.. vet inte om det kom smygande lr om det sa pang i skallen o sen satt det där.. vet inte hur ja ska få reda på det heller. kanske står nåt i nån gammal läkarjournal där ja med lite färskare minne kunnat berätta hur det började.. kanske e lämpligt att ta reda på.. hmm.. men den tiden e så luddig.. kommer knappt ihåg nånting annat heller, e så avlägset och en helt annan tid.. allt va så annorlunda då.. ja har svårt att komma tillbaka till den tiden i skallen. Dement, javisst! haha! Men va ska man göra.. hur många av er kommer ihåg hur ni kände o tänkte för 12 år sen..?

Aja, det kanske finns nåt bra sätt att komma ihåg gamla saker på.. Om ja överhuvudtaget får komma dit.. men det verkade så på henne iaf, men de måste diskutera det med "teamet" på nåt möte först.. och om ja nu får komma dit så e det en väntetid på 3 månader.. fort går det inte nånstans.. man kanske skulle utbilda sig till en sån.. brist på jobb lär det ju inte va då.. öppna privat knutet till landstinget och tjäna massvis me pengar..! :)

Och nu ska ja snart till sjukgymnasten igen.. massa ställen som ja måste va på hela tiden.. det e fan ett heltidsjobb att va sjuk.. o för att orka det så måste du va frisk.. ironiskt.. hah :S

1 kommentar:

Per sa...

Mycke spring blire när man är sjukis.. Akta så du inte springer för mycket o de tycker att du inte är sjuk längre bara :P