onsdag 21 februari 2007

Ångest..

..över tentan, och ångest över praktiken.. Överväger seriöst att gå nån annan väg. För det här håller inte i längden.. Börjat tänka i banor att ja kanske ska försöka läsa 20 andra poäng o ta ut en högskoleexamen till att börja med, och om ja sen vill bygga vidare på den kan ja göra det vid ett senare tillfälle. Men iaf så ja får nån examen, och inte helt pissat bort 1½ år.. Men ja vet inte vad o hur.. kanske ska söka jobb ist, men det lär ju inte gå så himla bra, e ju inte direkt attraktiv på jobbmarknaden.. Men får se.. Fast ja har ju inte så himla lång tid på mig att fundera ut nåt, me tanke på att ja ska börja min praktik på måndag. Men men, väntar svar från skolan angående huruvida ja skulle kunna göra så som jag tror. Funkar det får ja ta ställning till det då. Annars får ja försöka härda ut den här sista tiden innan sommaren och sen ta ut en examen då me de kurser jag har, förutom att jag måste komplettera med en fempoängare. Men ja har hittat en riktigt flummig sommarkurs som jag skulle vilja läsa isf!

Ska till sjukgymnasten imorron oxå, det ska bli intressant o höra va hon har att erbjuda. Nu när ja har frikort kan ja ju va lite mer frikostig me att gå på saker som ja kanske inte riktigt tror på, men ändå kan va värda att prova.. Får se om Dr E lyckats få iväg min remiss oxå nångång. Det kan ju inte va så himla jobbigt att skriva en sån.. Dr P lyckades ju rätt så snabbt. Fast denne människa är smått oorganiserad o virrig.. Han skulle dessutom undersöka om det skulle va möjligt för mig att få komma till sömnlabbet i Uppsala, men självklart glömde ja fråga honom om det oxå. Dumt av mig att missa min tid imorse, han e alltid så stressad under sina telefonsamtal. Men men.. Han skulle skicka iväg en ny tid för mig oxå.. när det nu kan tänkas bli.

Kallt utav helvete e det ute nu. -11 var det sista gången ja va ute, och det va flera timmar sen.. vågar inte titta på termometern nu.. Avskyr såna här snabba vändningar i vädret.. kroppen hänger inte med och ställa om sig. Usch.. Fast hellre snorkallt än ljummet och slaskigt.. så man ska väl inte klaga egentligen. Fast man har ju blivit lite bortskämd när det har varit så milt så länge, med bara några få köldknäppar. Tänkte gå ut och gå lite ikväll, men det satte Per stopp för när det va så kallt! :) Får väl försöka komma ut imorron ist, fast det lär väl va lika kallt då med..

Näe, nu ska ja sätta mig i soffan o se va det e för skit på tv! :)

Inga kommentarer: