lördag 13 januari 2007

Kattdejt

Idag har vi försökt få mina o Pers kissar att komma överens utan att morra o fräsa på varandra.. Kom hit med de vid 3 tiden nångång kan jag tro.. Sen dess har mina katter till största delen gömt sig i fönstret lr under soffan.. Men några framsteg har skett sen förra gången kan ja väl se. Mina katter vågar sig fram lite mer iaf, och de e lite nyfikna, Micro mest.. Men det lär nog ta ett tag innan de kommer helt överens.. Vore så himla skönt om man kunde ha alla katter på samma ställe nångång.. o om de sen ska bli sambos på riktigt vore det ju trevligt om det var lite snällt o trevligt ist för som det e nu..! men visst tar det lite tid och rangordning ska bestämmas, men det verkar den inte göra.. trots att det e på mina katters revir och de e äldre och större så e det ju de som gömmer sig mest.. o låter o har sig.. hans katter e ju mest nyfikna av sig o försöker närma sig de.. men men, får se hur det går, får försöka fler gånger.. o förhoppningsvis ger det sig så småningom! :)

Var med Johnny och kollade på ett hus idag oxå, som han och Malin ev. va intresserade av.. det va inte i kanonskick då o utgångspriset låg på en miljon, så det va inte alls värt det.. lite synd, för storleksmässigt o sånt va det himla bra..! :) Åkte till hans jobb sen oxå o bytte däck på hans nya bil.. lr snarare han bytte däck o ja o Per stod bredvid o tittade på o frös! hehe! Men bilen e himla fräsch o fin! Vill oxå ha en ny bil! Men min vita blixt får hålla ett tag till!

Och nu verkar det som om Gollen ska komma tillbaka till "familjen" efter knappt ett år! Det e himla kul!! Den vandrar runt den lilla slampan, haha! :)

Aja, nu ska vi snart packa in småmissarna igen o åka tillbaka med de.. känns inte schysst mot mina katter om vi skulle stanna över natten med de.. de har ju inte vart på lådan typ sen vi kom hit.. kan tänka mig att det vore najs att få göra det ifred snart..!

Fan va regelbunden ja e än så länge i mitt skrivande, haha! :D

Inga kommentarer: