tisdag 5 januari 2010

En rolig kväll på akuten..

Tydligen var det bra att röntga skallen efter att man drattat i backen så nu sitter vi på akuten sen 3 1/2 timme. Nu väntar vi på resultatet av röntgen, kul att se hur maskinerna utvecklar sig under åren.. Det här var väl min fjärde skallröntgen, magnetskiten inräknad. Trevligt att man har hittat på nån mjuk fålla att ha huvudet i, sist var det en hårdplastgrej har jag för mig och det hade gjort förjävligt ont att lägga bulan i en sån..

Läkaren trodde inte det var nån fara men det var visst tjänstefel att inte röntga, var det hennes sätt att säga att hon tyckte jag överdrev? Aja, det kostade 350 för själva akutbesöket och sen skulle man tydligen betala 200 för röntgen också, mysko har för mig att allt sånt där ingår, men just den här gången klagar jag inte för nu fick jag mitt frikort. Det är ju positivt! :) men nu får gärna svaret komma så vi får komma hem nångång..

Tjipp hej!




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Didi sa...

Ajaj, vad har du lyckats med nu då? :)