måndag 21 december 2009

Fullfjädrad iPhone!

Nu har äntligen telefonen kommit igång att fungera
på riktigt! Men jag har också märkt av det negativa, de flesta jag känner har ju tele2 förutom älsklingen vilket har gjort att det kostar mycket mer för folk att ringa mig. För mig också om jag använder upp mina 100 fria minuter. Det fick Alex surt erfara när hon ringde mig för att vi skulle köpa biljetter till Avatar. Helt plötsligt började det tuta i luren och hennes pengar var slut. Det är ju inte jättekul, men vad ska man göra? Får försöka få över folk till Telia, fast det är ju bara till vänner abonnemanget där man ringer gratis och det har ju inte jag.

Men telefonen älskar jag! Så himla smidig och rolig. Har väl kommit på en eller ett par saker som jag gärna hade haft, men inget man dör av att va utan. Perfekt att det var kampanj också så jag kan surfa obegränsat fram till påsk! Annars blir det ju mest till att använda wifi hemma när man ska tanka ner program och sånt..

Nu börjar det bli dags att sova, upp och jobba imorron, och på onsdag, men sen är det julafton! Jobb på annandagen också, med lite ob, det tycker vi om! Första lönen kommer imorron också, inte överdrivet mycket, men jag började ju jobba den 23e november.. Sen är det dags för den underbara nyårsveckan som jag inte ser jättemycket fram emot.. Jobb måndag, tisdag, sen Sälen ons-fredag sen jobb igen lördag, söndag. Det blir lite intensivt.. Kan nog se fram emot näsblod då skulle jag tro, men får försöka ta det lugnt!

Men som sagt, nu är det dags att nanna kudde!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: