söndag 27 september 2009

Kalas!

Var vi på igår, en mycket trevlig tillställning! Träffade gänget som det var alldeles för länge sen vi sågs! Johnny fyllde år och vart mycket nöjd med utslaget, många roliga leksaker fick han! Vi köpte en kaffebryggare för 12V så han kan ha den i sin crossbuss och så en liten miniferrari som han får bygga ihop själv, hehe! Och anledningen till det är att när vi frågade honom vad han ville ha så sa han på skämt att han ville ha en ferrari, så då var vi såklart tvungna att köpa en till honom! :)

Nu har vi fått vår toastmaster oxå! :D Jättekul att hon ville ställa upp! Hon passar nog perfekt för det! Mycket nöjda med vårt val! Såå härligt att saker bara faller på plats sådär!

Körde Guitar hero också mitt i natten, jag och Malin rockade fett!! körde för första gången på medium och jävlar i helvete va fort det gick! men lyckades ändå hyfsat, typ 60-70 %.. inte direkt de 90-100 % man är van att få, men men! Med lite träning så! :)

Men det mest komiska är att jag körde nyktert då jag har mått illa och haft ont i magen rätt så duktigt på sistone, samt att jag var massa yr i skallen under dagen.. Men va händer när vi kommer hem, vid 5 tiden sådär.. vi käkade varsin Billys, första gången på evigheter, och jävlar vad det slog till i magen.. såå sjukt dålig jag blev.. Ironiskt nog mådde Per bättre än mig och han var full, men ändå var det jag som fick stå böjd över toastolen.. galet..!

Inga kommentarer: