tisdag 28 april 2009

Wow!

Jag är mycket stolt över älsklingen! Idag har vi avslutat projekt skrivbord! :) Han fick idén om att ha ett skrivbord som tiltar för att kunna sitta riktigt laid-back, och nu är det färdigt! Vi fyndade fotölj plus fotpall på blocket, köpte lutningsbara benbockar och bordskiva på ikea. En skärmhållararm, en sticky musmatta med padding senare och vi var klara. Lite sågande behövdes dock göras, benen är ju anpassade till stolar, inte mysfotöljer, och så en förlängningsbräda för att skruva fast skärmen i. Så nu har han världens lökararbetsplats, e bara lite avundsjuk! Men töntig som jag är prioriterar jag ju katterna först så skulle det aldrig funka för mig. Jag håller ju envist fast vid min tjockskärm bara för att det e Minis favoritställe när jag sitter vid datorn. Men nu börjar det ta sig, som sagt bara helvetesgardinerna kvar att sy! :)

Och så har vi klaffat planerna för 30-års fest till helgen, var lite osäkert om det skulle bli av där först, ingen som kunde komma, men nu blir det partty! :)

Hungrig nu..

Inga kommentarer: