onsdag 25 februari 2009

Så var man sthlmare igen!

Har bott här i ett par dar nu, och det känns riktigt bra, har iofs inte rört mig så himla mycket i sthlm. Mest blivit ett par vändor till kungens kurva och mataffären. Men ändå, har rätt mycket att få ordning på här hemma. Och det börjar arta sig, vardagsrummet är kartongfritt, likaså sovrummet, och nästan köket, så det är bara megakaoset kvar i arbetsrummet, har inte ens fått upp mitt skrivbord och datorn, tror inte det får plats så som det ser ut därinne just nu. Men idag tänkte jag göra en räd och röja upp där. Börjar få abstinens efter min dator, visst har jag älsklingens laptop att surfa på nu, men mina serier och allt annat gojs som finns där saknar jag ju! :) Behöver mitt bank id oxå, har ju inte sparat ut det på nåt flyttbart media, eller det kanske jag har, men lycka till o hitta det. Så näe, det får bli till att få ordning där snart.

Lite stressigt och jobbigt har det nog dock varit, börjat spontanblöda näsblod igen, två gånger än så länge har jag legat i sängen och det har börjat rinna blod i halsen på mig, mindre trevligt, så jag får nog ta det lite lugnt nu och inte stressa, även om jag så gärna vill göra massa o få allt klart på en gång.

Katterna verkar trivas ok här oxå, var lite orolig för hur de skulle reagera på den inglasade balkongen, det blir ju inte riktigt samma sak som förut när det blåste luft på dem och de kom nära fåglarna, men än så länge har de inte klagat iaf. Kattlådorna får oxå stå där ute, så det är ju i stort sett deras balkong nu, men jag ger gärna upp en balkong för att slippa ha lådorna på toaletten.

Näe, nu får jag nog sätta igång innan jag blir för bekväm här i soffan..! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

hoho? nu börjar det bli tyst där ute i sara-världen?