måndag 3 november 2008

Fuskat några dagar..

Blev ingen promenad i fredags, och inte i lördags heller. Fast å andra sidan var ju lördagar min lediga dag, så egentligen är det bara en dag som jag missat, och det är ju faktiskt inte hela världen. I söndags blev det dock en avkapad variant, genade lite på slingan och kom hem efter 40 minuter, det var sjukt kallt och nästan mörkt..

Varit hos sjukgymnasten idag och fått lite feedback.. det är skönt.. behöver lite pepp för att inte tappa motivationen.. För henne var det nog att gå 3-5 gånger i veckan, så om jag får lite ont nån dag så var det helt ok att skippa nån dag eller två. Sånt är skönt att höra, försöka släppa på pressen lite. Att ibland är det ok att inte gå ut eller gå lite kortare eller långsammare..

Idag har de fortsatt att reparera nån lägenhet som nån tydligen har pajjat.. Började kl 7 imorse.. whoppie, sist de var här väntade de iaf till kl 8.. Men inte idag tydligen. Suck.. Ett jävla liv i ett par timmar, men skumt nog kan jag sova igenom det där jävla borrandet till och från.. Då är man rejält trött, och det är jag fortfarande.. Men har en del jobb att göra åt min pappa som ska va klart i veckan, så jag borde sätta fart med det. Men behöver ha två skärmar för att lättare fixa det, men jag har ingen adapter för skärmsladden.. Min blålysande dator vill ju ha dvi-kontakter och älsklingens skärm hade inte det.. Men det får gå ändå..

Inga kommentarer: