fredag 3 oktober 2008

Oj oj

Så här mycket har jag nog inte uppdaterat nånsin.. hehe! Men det e positivt.. Kanske betyder att kloggen i hjärnan håller på att släppa! :)

Igår bestämde jag mig för att prova att sova med mina vanliga kuddar, och alltså kunna somna inom rimlig tid och slippa få skitont överallt för att jag sovit helt knasigt.. Meen, det verkar inte som om det var nån bra idé, för idag när jag vaknade och gav missarna mat så började jag blöda igen.. Tack och lov verkar det inte vara så mycket och antagligen bara ytligt, för det är inget som rinner ner i halsen på mig.. Så jag får nog gå tillbaka till att sova upprätt ett tag till.. *suck*

Nu ska jag ta min vanliga tur bland matbloggarna.. finns så otroligt mycket inspiration att hämta där! Själv har man ju total hjärntorka när det gäller att komma på vad man ska äta.. Tyvärr så försvårar ju min nufunna laktosintolerans maten en del.. Visst går det nuförtiden oftast att hitta de flesta mejeriprodukter som laktosfria, men det går inte att komma ifrån att de inte smakar riktigt likadant.. nåt om att smaken blir annorlunda när man tar bort en del av mjölksockrets komposition och gör det till en enkel sockerart eller nåt sånt.. bla bla.. Och så e det ju så himla mycket dyrare än vanliga grejer.. Men det kanske får va värt det om magen håller sig lugn..!

Och nu tycker Gaston att jag har skrivit färdigt.. han låter mig och tangentbordet verkligen inte vara ifred..! :) Gosmisse!

Inga kommentarer: