torsdag 8 november 2007

trött..

Finns väl egentligen en hel del att skriva om.. var ju rejält länge sen ja skrev nåt här.. men oorkar bara inte.. :( e så galet trött hela tiden.. Men ja tjänar åtminstone pengar.. äntligen!! hur länge som helst har ja väntat på det.. har vart anställd en månad nu! wohoo!

Tycker synd om älsklingen dock, då ja e så fruktansvärt jävla skittråkig hela tiden för att ja bara vill sova.. o får ja inte sova blir ja tjurig o allmänt otrevlig. :( ingen vidare kvalitet hos mig, men men.. han kanske hellre har en tjurig mig som har pengar än en mindre tjurig mig som e pank jämt..

Näe, tänkte ja skulle göra ett försök att få ner lite tankar om saker o ting här, men det går bara inte.. Hjärnan e så totalt död efter jobbet, tankar o handlingar snurrar runt på alla möjliga konstiga sätt som jag inte riktigt kan förklara. Jag ska nog inte gå vidare på det här, då kommer väl nån o knackar på dörren snart me en sån där trevlig tröja.. heh..

Blääääääää!!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja nappeliten ja :) Och visst ÄR det fint med all snön!? Halt och kallt och jävligt, men förbannad FINT iaf...

Puss

Anonym sa...

HEllo honey. Har försökt ringa men du svarar ju aldrig ;) Hörde på nyheterna att det brann i L-krona och ville veta att du var okej... Tänker på dig och hoppas att allt är väl älsklingen. Miss you, men det gör jag jämt.

Puss