söndag 6 maj 2007

No title

Vet egentligen inte vad jag ska skriva. Har inte hänt jättemycke kul att rapportera tror jag. Har så dåligt minne, sjukt svårt att komma ihåg när och vad jag har gjort. Älsklingen e tillbaka tillfälligt på Volvo igen.. Önskar att det kunde komma nåt mer permanent nu snart..

Vi har det mysigt hemma hos mig iaf, med alla missar. Som självklart fortf håller på o töntar sig, mina missar då, Pers bryr sig inte särskilt om mina katters morrande o fräsande, haha! Inatt sover jag dock ensam me katterna. Vilket e likställt med major Gilmore maraton.. :P

Valborg spenderade vi uppe i Falun och Dala-Järna.. Åka den vägen bringar tillbaka smärtsamma minnen från åtskilliga buss- och tågresor till Malung.. Huvva.. Trevligt att träffa P-A och Erik dock, och ett snabbt stopp hos Pers mormor och morfar hann vi oxå med, där fick vi bullar med oss hem! :D Alltid lika goda! De flesta satte vi i oss på vägen hem i bilen, hehe!

Har galet ont i vaderna nu oxå, typiskt.. kommer bli svårt att sova. Vet inte vad ja ska göra med dessa ben.. Fan kapa av de vore bättre..

Ähh, lägger ner det här nu. Tomt i skallen.. Hungrig..

Inga kommentarer: