söndag 14 november 2010

Pensio

Har jag nog blivit.. Smittad av mina föräldrar, med skillnaden att jag inte är uppe med tuppen, om ja inte måste åka till jobbet.. Då e man ju uppe före tuppen skulle ja tro.. Sorgligt.. Är detta vad jag har blivit.. Kommer ruttna bort ju.. Eller så har jag regregerat till tonåring då jag kunde sova nästan 15 timmar i sträck utan problem.. Vad det än är så e det inte bra.. Behöver få komma till min nya lägenhet snarast.. Men tyvärr e det fortfarande ett antal veckor kvar.. Visserligen har ja inte packat ett dyft så det kanske inte vore jättehett att flytta exakt nu men man önskar ju att man va packad o klar o fick flytta in nu på en gång..

Massa meck att ta itu med också, ändra grejer teckna nya grejer o så den ständigt överhängande ångesten över att va tvungen att åka o packa snart.. Man tycker ju att man borde bli motiverad att fixa med allt det där för att få komma härifrån, men icke.. Blää på allt!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: