söndag 18 januari 2009

Dumma häl..

Sen i typ julas har jag fått tillbaka mitt onda i hälsporren.. Detta har ju då resulterat i att jag inte har kunnat gå som tidigare.. Men har kompenserat lite med att cykla istället. Men då får jag ju inte det där dagsljuset som min sjukgymnast tycker e så viktigt. Det lustiga är att trots att jag inte har varit ute och gått på massa veckor så somnar jag fortfarande bra mycket snabbare än jag gjort förut.. (Om jag bara kunde vakna ordentligt också..) Så att inte få dagsljus verkar inte påverka sömnen så oerhört mycket. Mysko det där.. Får se om jag kan komma iväg till sömnlabbet sen, det går inte så snabbt det där att ta reda på om min läkare kunde remittera eller inte, men ok det var ju jul, och så tror jag att han är lite småseg i skallen då han har glömt bort att göra saker för mig tidigare.. Men men, är van vid att få ringa och pusha på folk för att något ska bli gjort.. typ försäkringskassan.. *suck*

Så vad har hänt på vågen då? Eller på Fiten då den tjänstgör som våg här hemma! I december gick jag ner 3 kilo, men nu har jag bara gått ner ett halvt till under hela januari.. =/ Iofs har jag väl varit lite slarvigare med maten och motionen nu.. Så jag får väl skylla mig själv, förhoppningsvis kan jag komma igång igen.. *pepp pepp*

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjoho,
Dom där katterna hårar en hel del och jag är något hysterisk när det gäller sånt. Ända sen jag blev katt-fri har jag insett att det är ganska skönt, typ inget katthår, inget gorm när man ska åka bort osv. Men självklart tar jag dom ett tag om det inte löser sig! Hannah är oxå allergisk, det var en av anledningarna till att dom tillät att hon flyttade hemifrån så tidigt :)